ESSENS Boudoir Second Skin kvepalai 50 ml

28.10 €

Pakuotės turinys 50 ml


Prieinamumas: Yra sandėlyje

Kategorija: MUST HAVE EDITION / Priedai

3 730
ESSENS Boudoir Second Skin kvepalų mėginukas 2 ml

1.60 €

Yra sandėlyje
ESSENS Must Have Edition Beauty Pack

870.00 €

Yra sandėlyje







ESSENS Boudoir Second Skin kvepalai 50 ml

Together with our new Must have edition collection, we have also opened a unique ESSENS Boudoir showroom for you, which will become a place for our personal and online meetings, also designed for sharing feedback and for presenting ESSENS products. From this beautiful conjunction, our new perfume ESSENS Boudoir Second Skin was created, which carries the soul and scent of our Second Skin products and is veiled in an exclusive box in the design of our ESSENS Boudoir showroom.

ESSENS Boudoir Second Skin perfume carries the scent of the Orient and flowers.

  • Top note: Pepper, black currant, almonds, green tones
  • Middle note: Lily of the valley, tuberose, jasmine
  • Base note: Amber, cocoa, tonka bean





























    Ingredients (INCI): ALCOHOL DENAT, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), BHT, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, BENZYL BENZOATE, ISOEUGENOL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, CI 60725 (VIOLET 2), CI 26100 (RED 17).














PRIVATUMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS IR SLAPUKŲ POLITIKA

Slapukai šioje svetainėje naudojami siekiant užtikrinti efektyvią vartotojo patirtį ir palengvinti naršymą šiuose puslapiuose.

Daugiau apie slapukus
Priimti visus

Būtini sausainiai

Būtini slapukai užtikrina pagrindines svetainės funkcijas, tokias kaip puslapio naršymas ir prieiga prie saugių svetainės skyrių. Svetainės negali tinkamai veikti be šių slapukų.


Analitiniai slapukai

Analitiniai slapukai naudojami svetainės srautui fiksuoti, kad operatorius galėtų geriau suprasti lankytojų elgesį.


Rinkodaros slapukai

Rinkodaros slapukai seka vartotojų veiklą svetainėse. Tikslas – rodyti aktualią ir įdomią lankytojui pritaikytą reklamą, taigi efektyvesnę reklamą operatoriams ir trečiųjų šalių reklamuotojams.


Patvirtinkite mano pasirinkimus