ESSENS užsakymo ir pristatymo sąlygos, galiojančios ESSENS Europe

Tik registruoti ESSENS klubo nariai turi leidimą pirkti ESSENS produktus

EL. PARDUOTUVĖS UŽSAKYMAI

  • ESSENS produktus galima užsisakyti elektroninėje parduotuvėje arba svetainėje www.essens.lt
  • Pasirinkti produktai yra pridedami į krepšelį, kuris yra matomas viršutiniame dešiniame kampe
  • Prieš užsakymo pateikimą, ESSENS klubo nariui yra suteikiama informacija apie galutinę užsakymo kainą bei galutinį užsakymo taškų kiekį.
  • 4 skaitmenų PIN kodas turi būti įrašytas tuo atveju, kai yra naudojami komisiniai daliniam apmokėjimui.
  • ESSENS kainas reglamentuoja galiojantis kainoraštis, kurį galima rasti www.essens.lt
  • Kai prekėms taikomos nuolaidos, ESSENS pasilieka teisę daryti pakeitimus ir pareiškia, kad tai nėra viešas pasiūlymas ir todėl pasilieka teisę nepriimti užsakymų rimtais atvejais.
  • El. parduotuvės užsakymai siūlo vieną mokėjimo būdą, t. y. naudojantis mokėjimo kortele (pvz., VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro ir kt.) per GP Webpay mokėjimo vartus
  • Užsakymai apmokami naudojant mokėjimo kortelę, o atlikus mokėjimą užsakymo taškų vertė nedelsiant įtraukiama į mūsų sistemą
  • Jei ruošiant užsakymą tam tikrų produktų nebėra, operatorius susisiekia su ESSENS klubo nariu ir asmeniškai susitaria dėl tolimesnio proceso.
  • El. parduotuvės užsakymai siūlo naują pasirinkimą, kai narys gali pasirinkti pristatymo būdą "Atsiėmimas sandėlyje" po sėkmingo apmokėjimo kortele.
  • Kai užsakymas yra pateiktas ir patvirtintas, jokie pakeitimai nebegalimi.

UŽSAKYMAI ATSTOVYBĖJE

  • Asmeniniai užsakymai gali būti pateikti ESSENS Lithuania, UAB, Technikos g. 18, Kaunas, LT-51211
  • Apmokėjimas galimas tik grynais
  • Kad panaudoti Jūsų komisinius apmokėjimui, bus paprašytas 4 skaitmenų PIN kodas
  • Darbo valandos yra darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.30

TAŠKŲ TERMINAS

  • KALENDORINIAI MĖNESIAI APSKAIČIUOJAMI TIK PAGAL CET/CEST LAIKO JUOSTĄ
  • Taškai apskaičiuojami už vieną kalendorinį mėnesį – visada nuo pirmos mėnesio dienos iki paskutinės mėnesio dienos
  • Taškai už e-parduotuvėje pateiktus bei apmokėtus mokėjimo kortele užsakymus, yra priskaičiuojami iškart po sėkmingo apmokėjimo
  • Sąskaitos faktūros atšaukimo arba sąskaitos faktūros dalies atšaukimo atveju taškų vertė minusuojama atšaukimo mėnesį, atsižvelgiant į užsakymo apmokėjimo datą ir atšaukimo datą.
  • Mokėjimo kortele apmokėtų užsakymų sąskaitos faktūros ar jos dalies atšaukimo atveju, atsižvelgiama į tą mėnesį, kurį ji buvo apmokėta, jei ji atšaukiama ne vėliau kaip kito mėnesio 9-ąją dieną. Nuo 10-os dienos atšaukimas galioja jau kitą mėnesį*.

*Pavyzdžiui:

Užsakymas apmokėtas mokėjimo kortele Balandžio 25 dieną ir atšauktas Gegužės 9 dieną, taškai yra nuskaičiuojami už atšauktus produktus Balandį. Jeigu to paties užsakymo atšaukimas įvykdomas Gegužės 10 dieną, taškai už atšauktus produktus yra nuskaičiuojami Geguže.

PRISTATYMO SĄLYGOS

Užsakymas, pateiktas iki 12 val. darbo dieną, įprastai apdorojamas tą pačią dieną. Kai kuriais atvejais pristatymo data gali būti prailginta. Tai paprastai gali atsitikti per Kalėdinį laikotarpį arba kai yra užsakymų, susijusių su PROMO pasiūlymais, padidėjimas. Siuntinius pristato transporto įmonė DPD, o siuntiniai pristatomi pagal pristatymo sąlygas. Pristatymo laiko informacija gali keistis dėl oro ir kelio sąlygų. Tai gali pridėti papildomų dienų prie jūsų pristatymo.

PRISTATYMO KAINA

 

Taškai

Lietuva

Latvija

Estija

0-49

5 €

5 €

5 €

50-79

3 €

3 €

3 €

80*

0 €

0 €

0 €

*Tuo atveju, kai narys nepriima užsakymo, ESSENS klubo narys apmoka pristatymo kainą

SIUNTŲ PRISTATYMO TVARKA

  • Kai jūsų užsakymas bus patikrintas ir priimtas, savo ESSENS profilyje galėsite matyti savo siuntos sekimo numerį (skyrius MY OFFICE/My Orders - automobilio simbolis). Paspaudus šį "simbolį", jūsų siuntos sekimas bus rodomas.
  • Taip pat galite sekti savo siuntinį čia https://www.dpd.com/lt/en/track-parcel/where-is-my-parcel/arba naudoti DPD programėlę, kad galėtumėte lengviau stebėti siuntinį, pakeisti pristatymo adresą ar laiką, gauti 30 minučių įspėjimus ir pan.
  • Kai kuriose šalyse galimas asmeninis siuntinio atsiėmimas depo arba vienoje iš daugelio DPD Parcel ir jo partnerių siuntinių parduotuvių
  • Jei pristatymas nepavyko, vairuotojas paliks pranešimą apie nepavykusį pristatymą adresu, nurodytu siuntoje
  • Siuntinys bus paliktas depo ateinančioms 4-7 dienoms pagal šalis, kuriose užsakovas gali pasiimti siuntinį. Per šį laiką DPD Siunų klientų aptarnavimo skyrius bandys susisiekti su gavėju, kad nurodytų pristatymo sąlygas.
  • Už ES ribų gyvenantys klientai gali būt prašomi sumokėti papildomus mokesčius, t. y. importo mokestį ir muitus, pagrįstus šalies, į kurią produktai pristatomi, įstatymais.

SIUNTŲ ATSIĖMIMO TVARKA

  • Prieš atsiimant siuntą iš pristatymo vairuotojo ir pasirašant už ją, būtina patikrinti siuntinio išorinę pakuotę ir įsitikinti, kad pakuotė nėra pažeista (deformuota, suplėšyta, šlapia, priklijuota kita lipni juosta, išskyrus originalią ESSENS, arba priklijuota ant originalios ESSENS juostos)
  • Tuo atveju, jeigu siunta yra pažeista, jus neturėtumėte priimti jos iš vairuotojo. Prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. Paštu uzsakymas@essens.lt 
  • Iškart po to, kai siunta sugrįš į ESSENS, Jums bus išsiųsta nauja
  • Jeigu pažeista siunta yra priimta, garantija pažeistiems produktams pristatymo metu nebus pritaikyta
  • Jei vairuotojas nepristatys siuntos asmeniškai ir paliks ją prie durų / sode ir t.t., o siuntinys atrodo kaip pažeistas (drėgnas, suglamžytas, suplyšęs), narys neturėtų jos atidaryti, o turėtų grąžinti ją į artimiausią konkretaus kurjerio depą. Nariui atidarius siuntą, negalima reikalauti teisės į kompensaciją
  • Jei jūsų siunta negali būti pristatyta (gavėjas nebuvo pasiektas, neteisingas / neišsamus adresas, ir tt), Jūsų siunta bus išsiųsta į atitinkamą sandėlį, iš kur jis turi būti atsiimtas per ateinančias dienas. Daugiau informacijos gausite susisiekę su kurjeriu. Kurjeris turėtų informuoti gavėją apie siuntinio saugojimą sandėlyje, tačiau mes taip pat rekomenduojame sekti jūsų siuntinį. Sekimo nuorodą galite rasti jūsų profilyje skyriuje MY OFFICE - My orders - automobilio simbolis
  • Jei siunta nebus atsiimta, siuntinys bus grąžintas mums. Po to Jūsų užsakymas bus atšauktas, o suma, be siuntimo išlaidų, bus grąžinta. Tada galėsite pateikti naują užsakymą.
PRIVATUMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS IR SLAPUKŲ POLITIKA

Slapukai šioje svetainėje naudojami siekiant užtikrinti efektyvią vartotojo patirtį ir palengvinti naršymą šiuose puslapiuose.

Daugiau apie slapukus
Priimti visus

Būtini sausainiai

Būtini slapukai užtikrina pagrindines svetainės funkcijas, tokias kaip puslapio naršymas ir prieiga prie saugių svetainės skyrių. Svetainės negali tinkamai veikti be šių slapukų.


Analitiniai slapukai

Analitiniai slapukai naudojami svetainės srautui fiksuoti, kad operatorius galėtų geriau suprasti lankytojų elgesį.


Rinkodaros slapukai

Rinkodaros slapukai seka vartotojų veiklą svetainėse. Tikslas – rodyti aktualią ir įdomią lankytojui pritaikytą reklamą, taigi efektyvesnę reklamą operatoriams ir trečiųjų šalių reklamuotojams.


Patvirtinkite mano pasirinkimus